ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ
[Βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 7/2018, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας EE 2015/2302]
Αγαπητοί μας συνταξιδιώτες και travel lovers, η ομάδα μας παρακαλεί να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής σε οργανωμένο ταξίδι, οι οποίοι συνιστούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού, καθώς και πληροφορίες και τυχόν άλλες συστάσεις που σας δίδονται, πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα οργανωμένα ταξίδια μας. Η συμμετοχή σε οποιοδήποτε οργανωμένο ταξίδι στο VK TRAVEL προϋποθέτει την προσεκτική μελέτη του προγράμματος του συγκεκριμένου ταξιδιού και σημαίνει την ανεπιφύλακτη αποδοχή από τον ταξιδιώτη των Γενικών Όρων Συμμετοχής, σύμφωνα με το Π.Δ. 7/2018, όπως ισχύει. Μέσω αυτού απολαμβάνετε όλων των δικαιωμάτων που προβλέπονται στην Ε.Ε για τα εν λόγω πακέτα οργανωμένων ταξιδιών.
Όταν αγοράζετε πακέτο ταξιδιού, αγοράζετε έναν συνδυασμό δύο ή περισσότερων τύπων ταξιδιωτικών υπηρεσιών για το ίδιο ταξίδι. Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μεταφορά, κατάλυμα, ενοικίαση αυτοκινήτου, ή υπό συγκεκριμένους όρους οποιαδήποτε άλλη τουριστική υπηρεσία ανάλογα με τον προορισμό και το συνολικό πρόγραμμα του ταξιδιού. Το πακέτο σας είτε θα είναι προκαθορισμένο από εμάς- δηλαδή να αποτελείται από ορισμένες υπηρεσίες συνδυασμένες εκ μέρους μας- ή custom made, εξατομικευμένο, αν έχετε επιλέξει να δημιουργήσουμε εξ αρχής ένα ταξίδι προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα, προτιμήσεις σας κλπ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ –ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ:
Η Εταιρεία μας, με την επωνυμία «ΒIKΤΩΡΙΑ ΚΟΚΚΑ» και το διακριτικό τίτλο “VK TRAVEL” e – services, με έδρα το Χαλκίδα, οδός Χάνδακος 7 και με αριθμό μητρώου τουριστικών επιχειρήσεων 1351Ε60000038501 με ηλεκτρονικό ιστότοπο κρατήσεων, https://www.vktravel.gr με τηλέφωνο επικοινωνίας 6945900106 και 2221023909 και email: info@vktravel.gr, που στο εξής θα καλείται “Τουριστικό πρακτορείο» είναι διοργανωτής ταξιδιών, είτε μόνη είτε σε κοινοπρακτική συνεργασία με άλλα τουριστικά γραφεία ή λειτουργεί ως μεσάζων μεταξύ άλλων τουριστικών γραφείων καθώς και των μεταφορικών μέσων, με τελικό σκοπό την πώληση των οργανωμένων αυτών ταξιδιών στον ταξιδιώτη/εκδρομέα.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ:
Οι εγγραφές, δηλώσεις συμμετοχής γίνονται με mail με την προϋπόθεση (προκειμένου να δεσμευτούν θέσεις στο συγκεκριμένο ταξίδι):
1 ον της καταβολής προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής μετρητοίς, μέσω εμβάσματος σε λογαριασμό που θα σας κοινοποιηθεί, προς το τουριστικό γραφείο, εντός 48 ωρών, και
2 ον της ανεπιφύλακτης αποδοχής και συμμόρφωσης με τους παρόντες Γενικούς Όρους.
Για την έγκυρη εγγραφή, θα πρέπει να αναγράφεται στην απόδειξη πληρωμής της προκαταβολής το συγκεκριμένο ταξίδι, και τυχόν άλλα στοιχεία του, τα οποία θα σας υποδεικνύουμε εμείς.
Το δικαίωμα συμμετοχής στο ταξίδι, εξασφαλίζεται με την εξόφληση του συνόλου της αξίας του και των σχετικών επιβαρύνσεων 20 πλήρεις ημέρες πριν την αναχώρηση, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στη σχετική Σύμβαση. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο, μας δίνει το δικαίωμα να ακυρώσουμε την κράτηση και, ενδεχομένως, να απαιτήσουμε ακυρωτικά τέλη, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που προβλέπονται στο παρόν.
Ο κάθε συμβαλλόμενος, ο οποίος τυγχάνει να εκπροσωπεί την οικογένεια ή άλλα μέλη της παρέας του, έχει την υποχρέωση να ενημερώσει όλους τους εκπροσωπούμενους από αυτόν συνταξιδιώτες του για τις λεπτομέρειες και τους όρους του ταξιδιού.
Οι συμμετέχοντες μέσω τρίτου έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τον εκπρόσωπο που τους ενέγραψε στο ταξίδι (θα προσκομίζεται εκ μέρους του βεβαίωση με πλήρη στοιχεία των λοιπών συμμετεχόντων), το δε τουριστικό γραφείο θέτει στη διάθεσή τους κάθε σχετική πληροφορία, όποτε του ζητηθεί.
Οι τουριστικές υπηρεσίες που θα σας παρασχεθούν, καθώς και τα σχετικά κόστη, αναφέρονται λεπτομερώς στη Σύμβαση Οργανωμένου Ταξιδιού που θα πρέπει να υπογράψετε. Θα παραλάβετε τη Σύμβαση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (σ’ αυτή την περίπτωση έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που σας αποστάλθηκε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, λαμβάνοντας υπόψη τα σχετιζόμενα ακυρωτικά τέλη που αναφέρονται στο στη συνέχεια).
Στις οργανωμένες αεροπορικές εκδρομές, οι υπηρεσίες θεωρούνται ότι αρχίζουν και τελειώνουν με την άφιξη και την αναχώρηση από/προς το αεροδρόμιο προορισμού της εκδρομής αντίστοιχα.
Το πρακτορείο μας λειτουργεί κατά βάση και κυρίως με συνοδούς εμπειρίας, εμάς τους ίδιους και συνεργάτες μας και σε ορισμένες περιπτώσεις πραγματοποιείται και με άλλους οδηγούς (τοπικούς ή μη) που επιλέγουμε εμείς. Στα πλαίσια αυτά διατηρούμε το δικαίωμα αντικατάστασης του τοπικού συνοδού κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τις ημέρες και ώρες λειτουργίας, μουσείων, αγορών και αρχαιολογικών χώρων, αφού βέβαια έχουμε εξαντλήσει όσο είναι δυνατόν πληροφορίες αναφορικά με τη λειτουργία τους και την επιλογή κατάλληλου αντίστοιχου διαστήματος που θα πραγματοποιηθεί το ταξίδι στον συγκεκριμένο προορισμο
ΤΙΜΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ – ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ, ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΡΗΤΡΕΣ ΚΛΠ.
Η αξία-τιμή των ταξιδιών αναγράφεται στον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο μας, ο οποίος διαμορφώνεται κατά το χρόνο που εκδίδεται και οι τιμές ομοίως υπολογίζονται κατά την ημέρα έκδοσής του αφού έχουμε λάβει υπόψη τα κόστη των υπηρεσιών κάθε ταξιδιού, το κόστος καυσίμων και άλλων πηγών ενέργειας, τους ναύλους που ισχύον την περίοδο εκείνη και κάθε είδους άλλους φόρους και τέλη, την ισοτιμία ξένων νομισμάτων σε σχέση με το € (Ευρώ), καθώς και κάθε άλλο παράγοντα κόστους.
Το πρακτορείο μας, διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών, όταν κάποιος/ οι από τους παραπάνω παράγοντες κόστους αλλάξουν. Ειδικότερα, η τιμή του ταξιδιού δύναται να αλλάξει μέχρι 20 ημέρες πριν την έναρξη των ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Η συγκεκριμένη αύξηση της τιμής θα κοινοποιηθεί εκ νέου στον ταξιδιώτη υπολογισμένη αναλυτικά με σαφή, κατανοητό και ευδιάκριτο τρόπο.
**Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση αύξησης της τιμής πάνω από 8% της αξίας του ταξιδιού για κάποιον από τους παραπάνω λόγους, ο ταξιδιώτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση χωρίς την καταβολή χρέωσης καταγγελίας και να του επιστραφεί το ακριβές ποσό που έχει καταβάλει, απαντώντας σε εύλογο χρόνο που του έχει τεθεί από το πρακτορείο μας.
Υποχρέωση του ταξιδιώτη είναι να γνωστοποιήσει στο Πρακτορείο μας, εγγράφως την απόφασή του μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, που όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 3 ημέρες από τη στιγμή που θα του κοινοποιηθεί η αύξηση της τιμής. Στην περίπτωση που ο ταξιδιώτης δεν απαντήσει εγγράφως εντός της παραπάνω προθεσμίας, είμαστε υποχρεωμένοι να ακυρώσουμε τη συμμετοχή του και να του επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που έχει καταβάλει χωρίς καμία άλλη υποχρέωση, λαμβάνοντας υπόψη τα σχετιζόμενα ακυρωτικά τέλη
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Ο ταξιδιώτης δύναται να καταγγείλει τη σύμβαση πριν από την έναρξη του πακέτου έναντι χρέωσης καταγγελίας σύμφωνα με τις ακόλουθες διακρίσεις:
α) Ακύρωση συμμετοχής του ταξιδιώτη μέχρι 41 ημέρες πριν από την αναχώρηση (εφόσον έχει καταβληθεί κάποιο ποσό), χρέωση καταγγελίας το ποσό των 120€ ανά / άτομο. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο κόστος διαχείρισης για το χρόνο που δαπανήθηκε για την εκάστοτε κράτηση.
β) Ακύρωση συμμετοχής του ταξιδιώτη από 40 έως 31 ημέρες πριν από την αναχώρηση, έχει χρέωση καταγγελίας το ποσό της προκαταβολής που καταβλήθηκε από τον πελάτη, εκτός του ποσού που δαπανήθηκε για την αγορά των αεροπορικών ή ακτοπλοϊκών εισητηρίων.
γ) Ακύρωση συμμετοχής του ταξιδιώτη από την 30η ημέρα έως και την ημέρα της αναχώρησης, συνεπάγεται την χρέωση καταγγελίας όλης της αξίας της εκδρομής.Το VK TRAVEL έχει το δικαίωμα σε περίπτωση που δεν εξοφληθεί ο λογαριασμός των ακυρωτικών μέχρι την αναχώρηση της εκδρομής να διεκδικήσει τα χρήματα με κάθε νόμιμο μέσο.
Σε κάποια πακέτα προσφορών υπάρχουν “ειδικοί όροι” άλλων Εταιρειών (π.χ αεροπορικών εταιρειών και καταλυμάτων) σχετικά με την Πολιτική Ακυρώσεων που αυτές ακολουθούν και υπερκαλύπτουν την ανωτέρω πολιτική ακυρώσεων του VK TRAVEL.
Αλλαγές αεροπορικών εταιρειών ή πτήσεων, ή αλλαγή των καταλυμάτων με άλλα ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας καθώς και κάθε μη ουσιώδη αλλαγή στο πρόγραμμα που δεν μεταβάλλει σημαντικά τον όλο χαρακτήρα του ταξιδιού, όπως και τυχαία συμβάντα όπως ιατρικές επεμβάσεις και ατυχήματα που πιθανόν συνέβησαν στον ταξιδιώτη πριν την έναρξη του πακέτου δεν αποτελούν λόγο ακύρωσης της συμμετοχής.
ΑΝ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ
Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε το ταξίδι σας για οποιονδήποτε λόγο μέχρι και επτά (7) ημερολογιακές ημέρες πριν από την αναχώρηση. Σε έκτακτες περιπτώσεις ανωτέρας βίας (όπως πόλεμος ή απειλή πολέμου, κοινωνικές αναταραχές, διεκδικήσεις κλάδων, φυσικές καταστροφές, άσχημες καιρικές συνθήκες ή τρομοκρατικές ενέργειες κ.λπ.) είναι πιθανόν να ακυρωθεί και σε διάστημα μικρότερο των επτά (7) ημερών. Αν τελικά αναγκαστούμε να ακυρώσουμε το ταξίδι σας, σας παρέχουμε τις ακόλουθες εναλλακτικές λύσεις:
1.Να συμμετάσχετε σε άλλο ταξίδι, με την υποχρέωση να καταβάλετε τη διαφορά στην περίπτωση που ισχύει μεγαλύτερη τιμή πώλησης. Στην περίπτωση που ισχύει μικρότερη τιμή, θα σας επιστραφεί η διαφορά.
2.Να ζητήσετε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων που έχετε ήδη καταβάλει.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ
H συμμετοχή σε οργανωμένο ταξίδι συνεπάγεται ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και κατανόηση απέναντι στους συνταξιδιώτες και τους οργανωτές (συνοδοί). Γι’ αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδίου, τις υποδείξεις των συνοδών και ξεναγών.
Επίσης ο συμμετέχων έχει την ευθύνη της έγκαιρης προσέλευσης στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος. Σε περίπτωση καθυστέρησης και ασυνέπειας του ταξιδιώτη που οδηγεί στην απώλεια παροχής του προγράμματος, δεν έχει δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο ταξιδιώτης για να συνδεθεί με το group, θα πρέπει να το κάνει με δική του ευθύνη και έξοδα. Λόγω έλλειψης συνέπειας σε συνδυασμό με οποιαδήποτε άλλα προβλήματα που δημιουργεί ο ταξιδιώτης, το VK TRAVEL διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την συμμετοχή του ταξιδιώτη ακόμα και κατά την διάρκεια της εκδρομής, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
Κάθε ταξιδιώτης ευθύνεται για την έγκαιρη προσέλευση του στην αναχώρηση του ταξιδιού. Σε περίπτωση που αυτό δεν γίνει, το VK TRAVEL δεν φέρει καμία ευθύνη, δεν γίνεται καμία επιστροφή χρημάτων, αλλά ούτε και τροποποίηση. Ταξιδιώτες από άλλες περιοχές έχουν την ευθύνη να προσέλθουν νωρίτερα στο σημείο αναχώρησης του ταξιδιού. Η απώλεια του μέσου μεταφοράς λόγω καθυστέρησης ή απεργίας μέσων μεταφοράς, συνεπάγεται απώλεια του συνόλου του ταξιδίου. Εάν δεν γίνει εφικτή η σύνδεση του ταξιδιώτη με το group, δεν έχει κανένα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Ταξιδιώτης που διακόπτει το ταξίδι με δική του πρωτοβουλία, ευθύνεται αποκλειστικά ο ίδιος για τη κάλυψη των δαπανών επιστροφής του και δεν δικαιούται καμία παροχή υπηρεσίας ή αποζημίωσης.
Ο ταξιδιώτης ευθύνεται για την παροχή ορθών προσωπικών στοιχείων κατά την διαδικασία της κράτησης. Σε περίπτωση εισαγωγής λάθος προσωπικών στοιχείων, που μπορεί να έχει ως συνέπεια ο ταξιδιώτης να μην ταξιδέψει ή να χρεωθεί επιπλέον από την αεροπορική εταιρία για οποιαδήποτε αλλαγή/διόρθωση στα προσωπικά του στοιχεία, ο διοργανωτής δεν φέρει καμία ευθύνη.
Ταξιδιώτες με διαβατήρια όχι ελληνικά πρέπει να φροντίζουν οι ίδιοι για τις τυχόν διατυπώσεις – βίζες που χρειάζονται. Η προμήθεια συναλλάγματος (αγορά, γνήσιο της δήλωσης, γνήσιο της υπογραφής κ.λπ.) είναι επίσης αποκλειστικά δική σας ευθύνη (από τράπεζα ή ανταλλακτήριο).
ΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το γραφείο μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την συνεπέστερη και ακριβή τήρηση του προγράμματος του ταξιδιού στο οποίο έχετε δηλώσει συμμετοχή. Σε πολλές περιπτώσεις όμως εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων και απρόβλεπτων καταστάσεων καθίσταται επιβεβλημένη η αλλαγή και διαφοροποίηση του προγράμματος. Πιθανή αλλαγή των ωρών αναχωρήσεων των μεταφορικών μέσων από πρωί σε μεσημέρι ή απόγευμα και αντίστροφα ή της ώρας επιβίβασης σε λεωφορείο οδικής εκδρομής, δεν θεωρείται αλλαγή προγράμματος.
Αλλαγή ή τροποποίηση του προγράμματος μπορεί να συμβεί είτε πριν την αναχώρηση του ταξιδιού είτε κατά την διάρκεια του.
Α) Πριν την αναχώρηση. Το γραφείο μας έχει το δικαίωμα να τροποποιήσει το πρόγραμμα του ταξιδιού, όπως αναφέρθηκε, εξαιτίας αστάθμητων παραγόντων όπως π.χ. καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων των μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων κ.λπ.), αλλαγή ξενοδοχείου εξαιτίας προβλημάτων στις κτηριακές εγκαταστάσεις ή λόγω γεγονότων τα οποία εκτάκτως συμβαίνουν στον τόπο προορισμού (π.χ. καιρικές συνθήκες, πολιτικά γεγονότα, αναταραχές κ.λπ.). Στις περιπτώσεις αυτές ο πελάτης έχει τις εξής επιλογές: α) Να δεχτεί την αλλαγή, αφού ενημερωθεί, β) να ακυρώσει τη συμμετοχή του και να του επιστραφούν τα χρήματα που έχει καταβάλει, γ) να συμμετάσχει σε άλλη εκδρομή του γραφείου με την ίδια τιμή πώλησης ή σε φθηνότερη εκδρομή με ταυτόχρονη επιστροφή της διαφοράς τιμής ή σε ακριβότερη εκδρομή καταβάλλοντας επιπλέον την διαφορά τιμής. Β) Κατά την διάρκεια της εκδρομής.
Ο αρχηγός του ταξιδιού έχει το δικαίωμα, στοχεύοντας αποκλειστικά και μόνο στη δική σας ασφάλεια και την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του προγράμματος, όταν προκύψει κάποιο απρόβλεπτο γεγονός ή ανωμαλία να επιφέρει τροποποιήσεις στο πρόγραμμα. Στις περιπτώσεις αυτές όλα τα επιπλέον έξοδα που θα προκύψουν για την ομαλή διεκπεραίωση του προγράμματος (π.χ. επιπλέον διανυκτερεύσεις, φαγητά, μεταφορικά) επιβαρύνουν τους ταξιδιώτες εφ’ όσον καθίσταται φανερό ότι ήταν αδύνατη η πρόβλεψη τους. Στην περίπτωση που διακόπτει το πρόγραμμα του ταξιδιού στην εξέλιξη του, εξαιτίας των ανώτερων γεγονότων ανωτέρας βίας, αφού επιστρέψουν οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα, το γραφείο μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιστρέψει το αντίτιμο των υπηρεσιών που δεν παρασχέθηκαν (μεταφορικά μέσα, ξενοδοχεία) στους πελάτες μας.
Επίσης επισημαίνεται ότι δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε και να ελέγξουμε περιστάσεις που δεν ορίζονται από εμάς και μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανωτέρας βίας.
Εύλογα παράπονα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου σε εμάς εγγράφως.
Αν το πρόβλημα που επισημάνθηκε δεν κατέστη δυνατόν να λυθεί επί τόπου, μετά την επιστροφή σας από το ταξίδι, θα πρέπει να υποβάλετε εγγράφως σε mail στον ιστότοπό μας, μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία διαθέτετε για την αιτιολόγησή του. Μετά την παρέλευση 7ημέρου, δεν έχουμε υποχρέωση απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση. Εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης ή της πλημμελούς εκτέλεσης παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, η αποζημίωση στον πελάτη περιορίζεται σε ότι ορίζουν οι διεθνείς συμβάσεις που δεσμεύουν την χώρα και διέπουν τις εν λόγω παροχές. Ειδικότερα: H αποζημίωση που θεμελιώνεται από την μη εκτέλεση ή πλημμελή εκτέλεση των παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, περιορίζεται μέχρι το διπλάσιο της αξίας στην κατ’ άτομο τιμή του ταξιδιού.
Για να είναι δυνατή η πραγματοποίηση ενός οργανωμένου ταξιδιού, απαιτείται ένας ελάχιστος αριθμός ατόμων που θα γνωστοποιείται από εμάς με το πρόγραμμα του ταξιδιού.. Εφόσον ο αριθμός αυτός δεν συμπληρωθεί, το πρακτορείο μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το συγκεκριμένο ταξίδι, οφείλει δε να ενημερώσει τους πελάτες που είχαν δηλώσει συμμετοχή σε αυτό και να τους επιστρέψει τα χρήματα που είχαν καταβάλει, χωρίς καμία άλλη υποχρέωση.
Σύμφωνα με το πρόγραμμά μας οι παρέχονται παροχές που αναφέρονται στις περιγραφές των προγραμμάτων των οργανωμένων ταξιδιών. Τυχόν προαιρετικές παροχές διατίθενται με επιπλέον χρέωση, εφόσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίησή τους.
Δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη για τις προαιρετικές παροχές, οι οποίες πραγματοποιούνται κυρίως από τοπικούς φορείς.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ-ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ/ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Όλες οι πληροφορίες, που αφορούν στη κατηγοριοποίηση ή την κατάταξη των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων που αναφέρονται στα προγράμματα των οργανωμένων ταξιδιών μας, είναι σύμφωνες με την ισχύουσα νομοθεσία του κάθε κράτους για την τουριστική κατάταξη των ξενοδοχείων και καταλυμάτων, η οποία ενδέχεται να διαφέρει από χώρα σε χώρα.
Όλα τα χρησιμοποιούμενα από το πρακτορείο µας καταλύματα έχουν τη νόμιμή και εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. Η επιλογή τους γίνεται µε κριτήρια τη θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, σε συνδυασμό µε την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα µε την κατηγορία τους ως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής. Τα δωμάτια των περισσοτέρων ανά τον κόσμο ξενοδοχείων έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. Ως εκ τούτου, τα τρίκλινα δωμάτια είναι στην πραγματικότητα δίκλινα µε επιπλέον κλίνη, ή δύο διπλά κρεβάτια που μπορούν να ξεκινούν από 1,35μ πλάτος ανάλογα με το ξενοδοχείο.
Tα δωμάτια παραδίδονται από το ξενοδοχείο μετά τις 12:00- 16:00 μμ και είναι στη διάθεση των ενοίκων συνήθως ως τις 11.00 της ημέρας αναχώρησης. Ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές στις ώρες παράδοσης των δωματίων για λόγους έκτακτης προσαρμογής, όπως στην περίπτωση μέτρων για την αντιμετώπιση του covid 19. Την ίδια ώρα (11.00) την ημέρα της αναχώρησης, οι ένοικοι οφείλουν να ελευθερώσουν το δωμάτιο και να προβούν σε check-out. Το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να χρεώσει τον ένοικο μέχρι και 1 (μία) επιπλέον διανυκτέρευση σε περίπτωση καθυστερημένης αποχώρησης από το δωμάτιο και η χρέωση βαρύνει αποκλειστικά τον ένοικο και σε ουδεμία περίπτωση το πρακτορείο.
Στα οργανωμένα ομαδικά ταξίδια, το πρακτορείο μας έχει δικαίωμα να αλλάξει το προκαθορισμένο ξενοδοχείο ως την ημέρα της προγραμματισμένης άφιξης και εφόσον το νέο ξενοδοχείο είναι της ίδιας κατηγορίας και στην ίδια ευρύτερη περιοχή, ο ταξιδιώτης δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης της εκδρομής ούτε απαίτησης επιστροφής μέρους των χρημάτων.
Τα ποτά, εκτός αν ρητώς αναφέρεται, δεν περιλαμβάνονται στην τιμή της ημιδιατροφής ή της πλήρους διατροφής. Υπενθυμίζουμε πριν από την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο να εξοφλείτε τυχόν προσωπικούς λογαριασμούς (τηλεφωνήματα, ποτά κ.λπ.). Σε καμία περίπτωση το πρακτορείο µας θα δεχθεί να πληρώσει προσωπικούς λογαριασμούς πελατών.
ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Το πρακτορείο μας έχει συνάψει για κάθε προορισμό/ταξίδι που διοργανώνει ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης με Ασφαλιστική εταιρεία. Ο αριθμός του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας αναγράφονται στη σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αντιμετωπίζει, μεταξύ άλλων, την περίπτωση αφερεγγυότητας του διοργανωτή, καλύπτοντας όλους τους ταξιδιώτες ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους, τον τόπο αναχώρησης ή τον τόπο πώλησης της ταξιδιωτικής υπηρεσίας. Είναι σε ισχύ υπέρ των ταξιδιωτών ασφαλιστήριο συμβόλαιο που καλύπτει ταξιδιωτική ασφάλιση ατυχημάτων, ιατροφαρμακευτικές/νοσοκομειακές δαπάνες από ατύχημα, απώλεια και καθυστέρηση αποσκευής, έξοδα επίσπευσης ταξιδιού, καθώς και τον επαναπατρισμό των ταξιδιωτών συνεπεία τραυματισμού ή ασθένειας και άλλες καλύψεις, για άτομα τα οποία δεν έχουν υπερβεί το 75ο έτος της ηλικίας. Αντιθέτως, για τα άτομα άνω των 75 ετών υπάρχει συγκεκριμένο πλαίσιο καλύψεων ταξιδιωτικής ασφάλισης, που περιορίζεται στις περιπτώσεις: Έξοδα επαναπατρισμού μόνον από ατύχημα ή θάνατο, απώλεια αποσκευών, προσωπική αστική ευθύνη ταξιδιώτη, έξοδα Α’ ανάγκης λόγω καθυστέρησης άφιξης των αποσκευών άνω των 4 ωρών, έξοδα επίσπευσης ταξιδιού ή ακύρωσης αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προκύψει σοβαρό πρόβλημα υγείας σε μέλη της οικογένειάς του στην Ελλάδα, επιστροφή προκαταβολής (ακυρωτικές δαπάνες) σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στην εκδρομή λόγω θανάτου ή σοβαρού συμβάντος σε Β΄ βαθμού συγγένεια. Επίσης, για την αντιμετώπιση περίπτωσης ασθένειάς κατά τη διάρκεια ταξιδιού εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συνιστούμε στους ταξιδιώτες να έρθουν σε επαφή με τον ασφαλιστικό τους φορέα για την έκδοση της “Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθένειας”, η οποία ωστόσο είναι προαιρετική. Το πρακτορείο μας συνιστά λοιπόν ανεπιφύλακτα στους ταξιδιώτες μια προαιρετική ασφάλιση με τις καλύψεις και τα ποσά που επιθυμούν, για ασφάλιση ζωής, ατυχημάτων, αποσκευών κτλ., δεδομένου ότι οι διεθνείς συμβάσεις περιορίζουν τις ευθύνες των μεταφορέων, την οποία μπορούν να αγοράσουν και από τα γραφεία μας με κόστος ειδικά διαμορφωμένο για αυτούς.
ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ, ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥ & ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ
Το διαβατήριο θα πρέπει να ισχύει για όσο χρόνο μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία επιστροφής καθορίζεται από τις χώρες προορισμού.
Οι χώρες της ζώνης Schengen δέχονται και τις νέου τύπου, με λατινικούς χαρακτήρες, αστυνομικές ταυτότητες.
Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες για όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όσον αφορά στα ταξιδιωτικά και άλλα έγγραφα που απαιτούνται για Έλληνες υπηκόους, για κάθε ταξίδι και προορισμό και την έκδοση ή/και θεώρησή τους.
Επισημαίνεται ότι δεν ευθυνόμαστε για τυχόν μη έκδοση ή θεώρηση από τις Αρχές, στις οποίες οφείλει να απευθυνθεί ο ίδιος ο ταξιδιώτης.
Ειδικά οι υπήκοοι άλλων χωρών, που είναι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το τουριστικό γραφείο και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, καθώς και των χωρών που θα επισκεφθούν, προκειμένου να ελέγχουν αν χρειάζονται θεώρηση εισόδου ή οποιαδήποτε άλλα έγγραφα για τις χώρες που θα διέλθουν ή στις οποίες θα ταξιδέψουν, καθώς και για την επανείσοδό τους στην Ελλάδα ή στη χώρα απ’ όπου ξεκίνησαν.
Η μη έγκαιρη έκδοση ή θεώρηση των ταξιδιωτικών σας εγγράφων επιφέρει την ακύρωση της συμμετοχής σας στο ταξίδι με χρέωση ακυρωτικών τελών.
Κάθε ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την ισχύ και εγκυρότητα, την εξασφάλιση και τη φύλαξη των ταξιδιωτικών εγγράφων του που απαιτούνται για το ταξίδι του για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις εθνικές διατάξεις και κανονισμούς καθώς και τις υποδείξεις των εθνικών αρχών. Ο Οργανισμός μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κληθεί να παρασταθεί ενώπιον αρχής, συλληφθεί από τις τοπικές αρχές κτλ.
Θα σας ενημερώσουμε πλήρως για τυχόν απαραίτητους εμβολιασμούς ή άλλες φαρμακευτικές προφυλάξεις για τις περιοχές τροπικών ή άλλων επιδημιών. Λόγω της εμπιστευτικότητας των ιατρικών προσωπικών δεδομένων – ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα – την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές έχει ο μόνον ο ίδιος ο ταξιδιώτης. Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας θα πρέπει λαμβάνουν τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν, προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση ή υπεύθυνη δήλωση ότι μπορεί να ταξιδέψει ακίνδυνα.
Δεν φέρουμε απολύτως καμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
Οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη και φροντίδα των κατόχων τους, ανεξάρτητα της ύπαρξης ή όχι συνοδείας εκπροσώπων του Οργανισμού μας. Σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας, ισχύουν οι αντίστοιχες διεθνείς συνθήκες για κάθε μεταφορικό μέσον και για τα ξενοδοχεία και η ευθύνη στην περίπτωση αυτή, περιορίζεται στα προβλεπόμενα από τις συνθήκες αυτές. To γραφείο μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αποσκευών. Ο ταξιδιώτης είναι υποχρεωμένος να συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις, τους κανονισμούς και την εν γένει πολιτική της αεροπορικής εταιρίας στο θέμα των υπέρβαρων αποσκευών για το οποίο αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η εκάστοτε αεροπορική εταιρία και ως εκ τούτου το γραφείο μας δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη επί αυτού. Σε περίπτωση δε φθοράς ή απώλειας, ισχύει ο Κανονισμός της IATA.
ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Βασικό μας μέλημα να είμαστε εναρμονισμένοι με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο ως προς την ορθή χρήση των προσωπικών σας δεδομένων. Για το λόγο αυτό, το πρακτορείο μας είναι πλήρως εναρμονισμένο με το Γενικό Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων. Για την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ο ταξιδιώτης συναινεί στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων, όπως είναι στοιχεία προσδιοριστικά της ταυτότητάς του και πληροφορίες που αφορούν υπηρεσίες που χρησιμοποιεί και συνήθειες που έχει. Ενημερωθείτε εκτενέστερα από την ιστοσελίδα μας, https://yabatravellers.com
Το πρακτορείο και ο ταξιδιώτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού. Σε περίπτωση αποτυχίας των σχετικών προσπαθειών, τα μέρη δεσμεύονται να απευθυνθούν στην Επιτροπή Φιλικής Επίλυσης Διαφορών του Συνδέσμου των εγκατεστημένων στην Ελλάδα Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων και να ζητήσουν τη μεσολάβησή της. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Xαλκίδας.
Έχω διαβάσει προσεκτικά όλους τους παραπάνω όρους συμμετοχής και τους οποίους αποδέχομαι προσωπικά και για λογαριασμό όλων των ταξιδιωτών που αναφέρονται στην κράτησή μου και είμαι εξουσιοδοτημένος/η για την εγγραφή τους στο παρόν ταξίδι.